Wednesday, June 17, 2009

ku fikir-fikir

kenapa aku ni suke benci/reject org yg suke dkt aku ek?
dan org yang aku suke tak pernah nak suka dkt aku.
mungkin sbb dorg ni baik.
aku ni jahat.
sebab tu tuhan nk tunjuk.
yg baik untuk yang baik,yg jahat utk yg jahat.

mcm mane dgn org yang tinggalkan aku ek?
mungkin aku ni baik,
dorg la yang jahat.
betul tak? hehe

aku ni mmg jahat.
layak ar takde org yang aku suke,suke kt aku.

takpe,tak suke dahh.
nak buat macam mane.
hidup terus,sampai mampus.

peace

2 comments:

linda said...

ade org suke yg pegi benci tu buat hapeeeeeeeee!!
xbek benci org..
kawan je lah..
its okay kot....
:)

curseofevill said...

"hidup terus,sampai mampus."
*terbaek laa ayt!!

Post a Comment