Wednesday, September 8, 2010

Best ke masuk Universiti?

Best Sangaaaaaaaaaaaaat !! :) (^o^) (:
TAPI.
dekat situlah anda semua akan ketemu dengan bermacam-macam/ratus/ribu perangai manusia yang sampai tak pernah terfikir wujud perangai macam tu dalam dunia ni.
Kalau nak cerita sampai minggu depan atau mungkin 2 minggu depan pun tak habis.
Antara perangai common yang selalu atau sebenarnya WAJIB ade ialah :

ATTENTION SEEKER! : dengar bunyi ni je semua perempuan mesti nak menjerit,termasuk saye yg tengah menaip ni. (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA) bahaye ni.
attention seeker akan(dengan erti kata lain mesti) selalu berfikir bahawasanya mereka2 ini adalah trendsetter dalam kampus dan kelihatan paling comel di hati lelaki-lelaki dalam kampus.
mereka juga akan cuba untu menarik perhatian junior2 dengan cuba menonjolkan diri mereka supaya tertonjol-tonjol identiti mereka yg tak seberapa (pendapat gadis2 cool).

GEBANG-ERS! : ayat pelik ini boleh juga diertikan sebagai (suka cakap besar keluar habuk). sangat kritikal maksudnya kerana orangnya suka berbual yang dia ada segalanya sampai boleh beli bentley & hummer or handphone lagi advanced dari BB/iphone. cakap tak serupa bikin merupakan karakteristik mereka yang mempunyai mulut berbau longkang disamping muka berlagak yang layak dok tepi jamban.sila jauhkan diri awal sebelum terbau busuknya atau mungkin anda juga akan berbau busuk seperti gebang-ers

PEMBERSIH-LESS : "tolong!tolong!" itu adalah rintihan mereka yang serumah dengan si pembersih-less.ungkapan mashallah sahaja yang mampu diungkapkan jika berada serumah/sebilik dengan mereka ini.didikan yang kurang atau mungkin kemalasan mereka untuk membantu ibu mereka mengemas menyebabkan mereka mempunyai perangai anak dara tak reti kemas bilik/toilet/rumah.jauhkan mereka dari menjadi housemate/roommate anda.jika anda benarkan,maka balalah rumah anda.

bagi saya,saya hanya selesa menjadi nobody atau anti-sosial.dengan cara ini,saya boleh kurangkan kontroversi daripada melanda dalam diri saya :D

0 comments:

Post a Comment